Påskmiddag!

Herregud nu har jag nu tryckt i mig mat och godsaker för en vecka framåt.

Det var pappa som hade stått vid spisen hela dagen, lammkött med potatis och sallad minsann, det var skitgott och lammkött gillar ju jag...liksom.

 

Sen gick pappa och rörde ihop detta. Grädde med smält mjölkchoklad med hallon. SÅ gott, mätta var vi. Ja jösses, där hade det ju räckt men nehe.

 

Nehe då blev det cheesecake på det. Även här hade pappa bakat. Elsa snart 4 år hade garnerat

 

..hennes syskon Maja och Axel hade garnerat den andra, som om vi behövde en till då liksom!

 

Jag som aldrig brukar lämna gjorde det, det var uppe i strupen, kittlade den och ja, nästan kom upp.

 

 

Elsa, brorsdottern brukar inte vilja vara med på bild, vänder sig om, räcka ut tungan eller nåt annat, hon satt så fint här så.

 

Brorssonen Axel däremot tyckte att hans söta tunga minsann skulle vara med på bild

 

Brorsdottern Maja och systerdottern Angelica visade upp sina bästa sidor

 

Bror och hans sambo ville ju också vara med såklart

 

Min älskade syster fastnar också alltid på bild

 

Min dotter skulle varit med också men hennes bil gick sönder i grannstaden och missade sen bussen så hon kunde tyvärr inte medverka. Men hon fyller snart år och då får dom träffas istället.

 

Min bästa påskhelg på flera år, tack till alla medverkande!

 

 


Kommentarer
Postat av: BajsMalin - Mamma till Kiddo ♥

Nemen en sån fin tutt-cheesecake!!

Vad fin syster du har! Såg hemskt snäll ut också!

2012-04-08 @ 22:12:53
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: BajsMalin - Mamma till Kiddo ♥

2012-04-08 @ 22:13:41
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Linda aka Javamorsan

Åh du verkar haft en härlig påsk gumz Puss

2012-04-09 @ 14:12:28
URL: http://baralinda.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback