Publik

Jag tog upp vatten i badkaret, hällde i lite skum, gjorde i ordning mig och la mig i det varma badet, lutade mig bakåt och njöt. Efter en stund fick jag publik. Jag såg henne men blundade igen, efter 5 minuter tittade jag upp och Nogger satt fortfarande kvar.

Jag: - Varför sitter du där och glor?

Nogger dröjde med svaret men sen kom det:

-Jag måste kolla vad på din kropp som är bävern!

Jag började asgarva men fann mig snabbt:

-Men va?! Vad har du fått för dig att jag har en bäver? Bäver är ett djur för bövelen.

Jag försökte släta över det hela men hon fortsatte:

-Försök inte, jag har allt hört dig prata i telefon om nån bäver.

Jag tänkte inte ge mig så lätt:

-Men det var en bäver i skogen som jag träffade på..den..ja den var söt.

Nogger tittade lite tveksamt på mig men nästan spottade fram:

-Hur i helvete kan du bonka på bävern i skogen? Jävla pervo!

Hon hoppade ner och smällde igen dörren efter sig.

Jag låg kvar i badet och fattade ingenting. Sicka...ja fantasier hon har, jag bonkar inte bäver i skogen, jag gört hemma!

 

 


Kommentarer
Postat av: Siamestvilling

Bonka bäver, snurra ekorre, smiska utter....hmmm var inte du djurvän va va???!!

2012-04-23 @ 00:26:30
Postat av: Sune...the girl:

Svar te siamestvilling: Glöm för bövelen inte snaska mus!

2012-04-23 @ 00:57:48
Postat av: Sussie

F n ta dig Sune :)

Vet du om att Bonka Bäver även är en vodka drink?

2012-04-24 @ 18:46:45
Postat av: Sune...the girl

Svar till Sussie: Haha varför fan ta mig för? Näe visste jag inte, då ska jag beställa den nästa gång för jag gillar att bonka bäver ;)

2012-04-24 @ 18:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback