Rock 'n' roll!

Jag skulle köpa biljett på Eventim var det tänkt, det gjorde jag också men sen blev jag sketosäker på att det skulle gå att hämta ut dom när deras ombud är i långt ifrån alla städer, inte i min alltså! Det stod att det KANSKE är så att man kan hämta ut på ATG. Jag och Ewa skevade iväg till närmsta stället och gav honom i kassan min mobil där bokningsnumret stod, han fick göra om och där stod jag och höll på att bli brun i brallan.

Jodå det funkade finfint! Så ja...

Jag ska banne mig se Top Cats på långfredagen! Jag har lyssnat nästan varje dag på dom sen dom var med i melodifestivalen, sett dom i Big Brotherhuset och nu ska jag se dom live! Hur coolt är inte det liksom. Skitcoolt!

Rock 'n' roll mina vänner, rock 'n' roll!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

redi rockabillystuk måste du ju ha då...prickig kjol, tajt, ännu prickigare, top och antingen högklackade pumps el. låga sneeakers:)



Rock´´ n roll Sune och hälsa!!

2012-04-04 @ 15:21:30
Postat av: anette2

Visst är det härligt med rock`n roll !

Jag bara m å s t e få spela luftgitarr, helst

ståendes på sängen. Men straffet kommer efteråt

då rygg och knän protesterar rejält.

Men det är det värt !

2012-04-07 @ 08:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback