Schåklaaaada!

Åh hej och hå vad många kommentarer och gillningar jag fått efter att jag skickade ut på Facebook att jag antagligen får en provanställning. Jag har ju några av mina fd jobbarkompisar från Samhall där och alla "GUUUUUUD så gött, då kan vi ta semester så arbetar du för oss, ja, ja, ja!" Lite så, dom blev glada för att jag kommer tillbaka medan andra säkert slänger sig handlöst in i väggen med huvudet före just av samma anledning men I don´t give a shit liksom. Duger det inte så kan dom ju ta ett jobb uppe i lapphelvetet, så kan vi säga!

Igår fick jag förövrigt en kommentar på min blogg: "Måste bara säga att jag älskar din blogg! :)". Men jaaa liksom, vem skulle inte älska min blogg?! Eller näe, det är nog många som inte gör..men det är dom som aldrig varit inne här, och det är här vi fnittrar sketfult då!

Om ni älskar min blogg så finns det en till som ni skulle älska, hon är galen den bruden, snygg men totally sketgalet rolig! Hon heter BajsMalin, eller näe det gör hon ju inte men hennes blogg heter så, själv heter hon Dolly, är 73 och har en son på några månader, eller också var det inte heller, men för bövelen, gå in på hennes blogg och läs så långt ni bara kan för hon är kul! BAJSMALIN och jag har varit polare i flera år, aldrig träffats men det ska nog bli, på kiddos 18-årsdag då jag ska komma dit med en illblå tygelefant. Men om ni nu följer henne så får ni ju inte glömma av mig..eller hur? ELLER HUR?! Precis!





Kommentarer
Postat av: BajsMalin - Mamma till Kiddo ♥

Hahahaha idiot.

Du kan väl fan komma och hälsa på innan han fyller 18 ändå?



och du! Ang. detta med REGNBÅGSFÄRGERNA. jag vaknade i lördags och insåg att jag var bög bara.

2012-04-17 @ 19:03:04
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback