The Killing

Eftersom det inte blev så många timmars sömn natten till igår så råkade jag somna rätt sent på eftermiddagen och sov i 1.5 timme! Jag fick lite besök och sen visste jag att det skulle bli svårt att somna i tid så jag började titta på en serie, "The killing" där Joel Kinnaman är med, en amerikansk serie om ett mord. Det var 13 avsnitt och ja, jag kunde inte sluta titta så jag låg på rygg i sängen i 13 timmar, jag somnade runt 4 imorse och sov till 11.29.

Ja serien då, den är annorlunda eftersom det just handlar om ett enda mord som ska redas upp, förjävla bra serie faktiskt.

Idag skiner solen, jag har vart och handlat med Ewa och ja..nu är jag hemma igen. Eftersom det inte blev så många knop gjorda igår, nej jag var inte speciellt bakis, jag var bara seg, trött och orkade inte göra nåt så idag blir det nog lite städ, om min rygg tillåter vill säga för att ligga 13 timmar i sträck i sängen är inte speciellt smart om man har förslitningar och disker som är fel i ryggen.

Ja det var väl allt för nu.


Kommentarer
Postat av: BajsMalin - Mamma till Kiddo ♥

Det är en regnbåge men kalla det vad du vill!

2012-04-17 @ 17:25:00
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback