Titta härå!

Jorå, jag har allt ätit idag, gott var det också. Mitt ex tyckte att det ser ut som nån har fått upp det igen men jag tycker det är gott!

Torsk med äggsås minsann! Jag gillar vitsås, lite konstigt kan man tycka när man är flata men så är det!

Förövrigt har jag tröttnat på att usb-kabeln inte funkar och jag måste ta ut minneskortet varje gång jag ska ha in bilder vilket resulterar i att bakstycket på mobilen knarrar likt två personer har lite skoj i sänghalmen med dåliga sängben! Jag mailar helt sonika över dom från mitt Gmail i mobilen till min hotmail, är jag inte smart så säg! Bilden blir lite liten men det får gå!

Ja det var väl det.







Kommentarer
Postat av: BajsMalin - Mamma

Åh! Det ska jag göra imorn!!

Tack Sune!!

2012-04-03 @ 22:28:51
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback