Lyckligt slut

Igår mådde jag hur bra som helst, gick på´t igen runt 18. Gick till Ewa, ölen gick förjävla sakta ner. Efter 1.5 timme öppnade jag den andra. När den tredje gick ner gick det lite lättare.
 
Efter att inte ha fått ett enda sms från älsklingen på hela dan smsade hon runt 21 och frågade var jag skulle gå ut. Då kom hon dit, vi hade ett allvarligt samtal om allt och det känns så jävla bra! Jag har fått ett annat tankesätt och mer förståelse. Det är bara mina hjärnceller som spökat då jag trott att hon tröttnat. Där hade jag fel..tydligen. Hon följde med hem och sov över, hon gick runt 13.30, jag trivs som fan i hennes närhet och hon i mitt. Vi har legat och skrattat oss fördärvade i sängen åt saker och ting. Hon är lite som jag, när hon berättar saker så gör hon det med sån inlevelse och humor att man inte kan göra annat än att skratta såklart.
 
Det var länge sen som vi träffades så här, förra onsdagen närmare bestämt men då sov hon inte över. Finns det nån bättre känsla än att vakna upp och bara kan vidröra personen som man tycker om? Tror fan inte det. Att pussa naken och morgonvarm hud, bara det liksom. 
 
Hoppas att det inte dröjer så länge till nästa gång jag får göra det igen.
 
Hur har er lördag varit då? Bra? Dålig? Helt jävla fucking underbar?!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback