Måndag....japp

Imorse när jag vaknade så kände jag att jag hade sovit som en gris. Jag hade fortfarande älsklingens kudde under armen som jag somnade med. Täcket var nästan orört och jag kände att kudden fortfarande var kvar i nyllet. Det är allt mörkare nu när klockan ringer  vrålar och man vill bara ligga kvar.
 
Jag fick tillbaka min UVA:re idag, är man två så behöver man inte stressa som en jävla duracellkanin, det gjorde vi inte heller men fan va fort det gick idag då. Det blev en hel del dötid, ändå gjorde vi lite sånt jag inte hunnit med när jag varit själv i 3 veckor. Önskar att man hade en slow motionknapp på sig själv, fast det är väl då alla ser när jag kliar mig lite diskret därbak såklart. Dumt.
 
Sen åkte jag till mitt vanliga ställe och där städade jag också. Alla kollegor var trötta, måste vara nåt i luften eller också hade chefen förpestat luften för oss i ventilen. 
 
Ni minns att jag för några veckor sen fick gå 4 km hem för att jag inte hade tillräckligt med pengar på kortet va? Precis..idag gick jag frivilligt! Hell yeah! Jag hade gruppen Amaranthe i öronen och gick och gick och gick ännu mer. Hade lite ont i fötterna men det fick gå. Det var underbart skönt väder ute och är det likadant imorgon så ska jag gå då också. Har jag skrivit att jag verkar ha gått ner i vikt? Provade 3 par jeans i helgen och jag kunde ha dom! För första gången på flera år! Man blir peppad så nu ska jag fortsätta tills jag kan ha 4 par jeans. Underbart. Man behöver fan inte bara äta rätt och motionera. Jag har bara jobbat och...ja och träffat älsklingen då.
 
När jag kom innanför porten så sprang jag upp för alla trappor, det är fan massa yaaaay på det! 
 
Dagen då jag springer flera kilometer...vet jag inte om den någonsin kommer men det är inte helt omöjligt, jag har ju faktiskt varit både fotbollsspelare och hade löpning som gren när jag höll på med friidrott. Det är nog bara fötter och rygg som kan sätta stopp..måste gå ner minst 30 kg först.
 
Idag var dottern på ett möte med en chef på ett jobb hon var på intervju på förra veckan. Det såg jättebra, dom skulle bara kolla referenser men eftersom dottern knappt varit borta alls på 3 år så är det ju inga problem. Polisregistret skulle också in men det enda hon är skyldig till är att hon stulit sin sambos hjärta.
Kanon med ett jobb i 1.5 år, hoppas hon trivs bara för då kan det bli en fortsättning. Lite längre restid men det är ju jääättenäääära i Sthlm!
 
 
 
Ha en underbar kväll raringar! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback