1:a advent

Igår hade jag en liten myskväll för mig själv, med öl, jordnötsbågar och "Så mycket bättre". Sen kom besöket och jag slapp att mysa själv.
 
Hon drack vin och jag drack fortfarande öl. Hon åt jordnötsbågar också förstås, eller ja, det är ju inte alls förstås för hon brukar nog inte äta så mycket sånt. Hon hittade två, satte dom ihop och gav mig. <3
 
 
Så sött så! Hon är söt hele hon också.
 
Sen...ja...sen gick vi och la oss. Somnade runt 3.30 och vaknade 9.30. Gick upp runt 11.15 eller nåt och sen satt vi och åt frukost. Lussebullar, hon drack kaffe och jag julmust. Så mysigt så. Vi tittade på nåt program på tv som vi inte har en aning om vad det var för nåt. Jag brukar inte glo på 9:an faktiskt.
 
Sen duschade hon, jag duschade sen...sen sminkade hon sig, fixade frisyren och gick hem.
 
En bra lördag!
 
Idag är det 1:a advent.
 
Här är en gammal bild från 2009 som jag la ut på bloggen då det begav sig. Nu hittar jag inte adventtjofräset så ni får hålla till godo med en gammal bild då...liksom.
 
 
Trevlig 1:a advent på er alla godingar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback