Fredag...hela dan!

Idag har jag jobbat själv på två ställen av tre. Det är aldrig roligt. Min rygg strejkade redan i onsdags.
 
När jag hade sovit och skulle gå upp nu på eftermiddagen (läs kväll) så small det till och jag vrålade till. Jag kände mig lite som "kokvinnan".
 
 
 
Den här kvinnan går så här på riktigt alltså. Det passar ju bra när hon ska dra i spenarna på kossorna men annars? Hur kul är det att bara se marken man går på? Jag drar inte i några spenar, varken på jobbet eller privat, det heter inte spenar då.
 
Jag fick ett mail
 
 
 
Dom har lucköppning varannan dag (konstig kalender) och då ska man svara på en fråga och vips så kan man vara vinnare. Mellan 12-13 kommer frågan och då vinner den som kommer in med det rätta svaret först. Jag skickade in mitt svar runt 16 och trodde att jag inte hade en chans men se där ja! Ingen annan kunde svaret och dom har uppenbarligen inte Google heller på sina datorer, det tackar vi för! Så nu har jag vunnit 2 biobiljetter förstår ni.
 
Jag ska ta med mig en mycket god vän dit, vi ska äta popcorn så det sprutar ur öronen och vi ska skratta oss fördärvade. Filmen blir antagligen (har inte fått svar från vännen än) "Mammas pojkar" med bla Mia Skäringer, Anna i Solsidan ni vet, helt underbar och att dom pratar värmländska gör det ju bara roligare. Älskar den dialekten, jag pratar lite så säger folk som inte alls bor i min del av Sverige, herreguuud hur kan dom tycka det? Ska dom ha stryk eller?! Hoppas vännen går med på det så hon inte vill se nån animerad skit som jag kommer somna till.
 
Det var ju inte nån Samsung Galaxy S3 som jag helst vill ha men detta får duga så länge. Jag får köpa den där jävla mobilen år 2043 eller nåt.
 
Fredag idag, fredag hela dan och det är ta mig fan helg! Woho!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback