Mätt och lycklig

Idag var det julbord på jobbet. I år satt vi inte 40 pers som packade sillar i matsalen på kontoret. I år satt vi i ett gårdshus på samma gård där vi huserar.
 
Detta var det kalla från julbordet.
 
 
 
Det var nomnomnom det mina vänner.
 
Sen efter 5 minuter blev det till att äta detta.
 
 
Det varma alltså. Janssons var lite salt plus att det var lite mycket anjovis i annars var det rätt okej faktiskt.
 
När jag kom hem var jag lagom mätt så jag satte i mig en pizza också....eller näe.
 
Däremot hade jag fått min vinst i brevlådan. Har jag inte berättat om den? Jooo..eller? I alla fall så var jag först med att skicka in rätt svar i en tävling som "Guldbrev" hade. Så här är vinsten.
 
 
 
Om ni undrar varför jag har kladdat svart på dom så är det för att jag läste någonstans att en annan tjej visat upp sina biobiljetter för omvärlden i sin blogg och när hon skulle lösa in dom så var dom ogiltiga för att nån dåre i landet kopierat eller scannat av dom och nu tänkte jag vara lite smart så nu jävlar ska det inte gå att göra det. För jag och någon jag tycker mycket om ska ju fan sa filmen "Mammas pojkar"! Underbar film vad det verkar.
 
Snart kommer det kaffebesök så jag måste fixa till mig i håret, typ byta sida på ett hårstrå eller nåt.
 
Ha det göttans!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback