Pernilla W:s roliga tweet!

Igår när jag satt i lugn och ro på Twitter, lyssnade på julmusik och hade rätt trist så fick jag se denna tweet från Pernilla Wahlgren!
 
 
Jag bröt ut i ett asgarv som varade rätt länge faktiskt. Jag retweetade (skickade vidare den till alla som följer mig..ja mina vänner på Twitter helt enkelt). Hysteriskt roligt.
 
Jag tänkte, alltså, hon tänkte verkligen inte på vad hon skrev...men idag läser jag på Aftonbladet att det var en ny mer vågad reklam för sin nya skiva! Vågat var namnet. 
 
Jag skickade även ut det på Facebook och många gillade inlägget.
 
Jag kommer nog lyssna på skivan om den kommer på Spotify, Pernilla...det här med att sätta på dig samtidigt som jag bakar, gäller det även tjejer?!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback