Två dagar kvar till ledigheten

Det där blasket som varit några dagar..det är borta, istället har skiten frusit på! Det har snöat lite idag också, sådär fint, sådär sakta och dalande. Det var halt på sina ställen..eller rätt många jävla ställen kan en säga!
 
Vi städade på och OJ vad vi städade på, vi städade på tills allt var klart. Så nöjda så! 
 
När vi kom till kontoret fanns det julmat kvar från igår. Jag och kollegan ba: NOMNOMNOM! Det var gott må ni tro!
 
Sen åkte jag hem, ringde en kompis och vi bestämde att vi skulle ses en kvart senare för att åka upp till Ewas grav och tända ett ljus. Sagt och gjort.
 
 
 
 
 
Hjärtat har min kompis lagt dit tidigare. Det var så ofattbart att min bästa vän ligger där under, det är inte där hon ska ligga, det är hos oss, det är hos oss alla och vara så där glad och levande. Hit kommer jag återkomma många gånger. Nu värmer vi henne med att lysa upp hennes hem. Hon älskade ljus och tyvärr hade jag inte råd med skumtomtar annars hade jag lagt dit en påse. Det får bli nästa gång.
 
<3 <3 <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback