Eh...

Igår gick jag och la mig redan 21.40. Det var skönt, jag vaknade inte förrän mobilen vrålade 5.45, jag är lika trött idag.

Jag brukar alltid titta på min statistik, jag har två. Jag upptäckte detta...eh..va?

Menar ni helt allvarligt att någon har sökt på google.. "Hur duschar en kvinna"? Det måste vara en man va? Säg att det är en man och varför vill han veta det? Att vi duschar mer än att bara skvätta lite vatten på muffen? Detta vore intressant att veta. Jag har i alla fall inte skrivit ett inlägg om hur vi kvinnor duschar, tro mig!

 


Kommentarer
Postat av: Britt

Man vill inte veta hur folk hittat till ens blogg...

2012-02-15 @ 14:32:17
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback