Dagens asgarv

Jag lärde känna denna tjej för herrans massa år sen, träffat och.. ja träffat. Hon är förbannat rolig, eller rättare sagt helt galen egentligen, galet rolig, så kan vi säga!

Hon skriver inte ofta statusar på Facebook men skrev detta förut. Jag garvade så jag höll på att dö. Man ska helst höra henne säga det, hon skriver oftast med dialekt så kan ni det så kommer ni också förhoppningsvis också garva.



Och jag lovar er, hade Camilla haft Charlotte Kalla framför sig så hade hon försökt sig på det hon skriver, bara för att Charlotte är tröki!


Se där, nu fick du ett helt inlägg för dig själv Camilla, ge mig nu det där flaket öl du lovade mig, okej? Bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback