Här har det unnats!

Även om jag inte varit bakis idag så har jag ändå varit seg och trött. Tänkt laga mat men inte orkat, till slut var jag så hungrig att jag tittade i plånboken (läs en liten sketen grön/gul portmonnä), jag får pengar på tisdag och får snåla tills dess så jag gick över till pizzerian rätt över gatan och beställde en pizza dom inte har där.


Denna finns på en annan pizzeria så jag beställde en likadan just för att den andra pizzerian ligger på andra sidan stan och jag har ingen lust att gå dit i snön. Det är skinka, köttfärs, isbergsallad, gurka, tomat, majs och kebabsås. Sjukt god! Nu tycker jag att "min" pizzeria kan fortsätta med den och kalla den "Sunes bakispizza". Eller hur?! Precis!

 

Så nu ligger jag i soffan med datorn på knän och är mätt och belåten. Yaaay!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Hmm det finns nog en anledning till att den där pizzan bara finns på en pizzeria i stan.... Uäck!

Hehe

2012-01-22 @ 19:59:16
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Lairama

Gurka på pizza?!?

2012-01-23 @ 18:17:19
URL: http://lairama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback