It´s over!

Jag fick sova hela natten, blåsan däremot hade inte ändrat inställning, jag skulle väckas 8.50 så det var bara att kliva upp det.

Magen är i form, eller ja, det är som vanligt alltså. Inte ett spår av maginfluensa och jag har fått matlusten tillbaka! YEEES!

Jag var på ICA förut, solen sken och jag tog på mig min kortkorta kjol och ett rosa linne men INGEN hade sagt att det blåste iskallt så det var bara att gå in igen och ta på sig Helly Hansendräkten det! På med en fårullsmössa och lovikavantar så var jag redo igen.

På ICA var det massa folk, jag som inte hade sett folk sen i onsdags kände mig lite folkskygg, jag gick där med min korg och plockade i det jag skulle ha, betalade och cyklade hem igen. Puh, jag blir nog som min farmor som oftast satt på armstödet på soffan och väntade på att vi skulle gå när vi var där, hände kanske 3 gånger om året eller nåt och vi var tvungna att ringa före. Så är det med mig snart också men mest för att jag måste storstäda innan.

Dock sitter jag inte på armstödet, orka få ont i röven av den liksom, snacka om analklåda.

Lördag idag och jag ska roa mig med att...inte göra ett skit. Det är helg mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback