Lite saker jag gjort

Jag är nog rätt händig när det gäller vissa saker.

-94 gick jag på AMI och gjorde denna pall/stege.

Läraren sa till mig att jag skulle lacka den när jag kom hem, javisst sa jag...jag har inte lackat den än.

 

I början av 2000-talet gick jag på Lernia utanför stan och gjorde lite fler saker.

 

 

En ställning för värmeljus, inte den snyggaste ni har sett antagligen, det var det första jag gjorde där.

 

 

Detta är en hushållshållare. Ser ni dom två hoppande delfinerna i toppen? Det har med mitt ex i Sundsvall att göra, så kan vi säga!

 

Ett bag-in-boxställ som jag är jävligt nöjd med om jag får säga det själv. Mycket jobb med det. Jag har svetsat, bockat, hamrat, böjt, svetsat mer och tadaaaa liksom. Har jag sagt att jag inte dricker vin förresten?

 

 

Ett skoställ, nej skorna brukar inte ligga slängda så men jag var tvungen att slänga iväg dom för att ni skulle se

 

 

Nu minns jag inte riktigt varför jag gjorde just detta men tror att det skulle vara en sol som symboliserar mig, jag är ju för det mesta en glad skit.

 

Jag gjorde en stor tärning  också som jag svarvade och gjorde små hål i (inte hela vägen ner) och slipade  hörnen så fint, den hittar jag dock inte.

 

Ja detta intresserade säkert inte er men det var mycket jobb med det! Bara så ni vet.

 

Nu blir det natta!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Nyttiga saker var det ialllafall. :)

2012-01-06 @ 14:08:02
URL: http://www.mondoblog.se/headbang
Postat av: Britta

Så fina saker, fin ska fint ha! Hur tänkte du när du gjorde vinstället? Ah du tänkte på mig, du vet jag gillar vin:) Kram fina du!

2012-01-06 @ 15:15:54
Postat av: Sune...the girl

Svar till Britta: Haha, näe jag kände dig ju inte då vet du ;) Kram fina du tbx!

2012-01-06 @ 16:32:21
Postat av: Martina

Varför har du inte givit någon det där vinstället i present?! Om du nu inte dricker vin....

Annars var det ju fina saker. Försökte de göra snickare av dig eller?

2012-01-07 @ 09:06:29
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback