Men nu kommer skiten igen!

Inatt vaknade jag till och från hela natten, vet dock inte varför men det gjorde jag i alla fall. Jag vaknade sista gången 9.40 och låg kvar en stund, gick in på FB via mobilen och sen tyckte blåsan att vi skulle gå upp så det var bara att lyda.

Jag har tagit det lugnt hela dagen, när klockan blev 16 så fick jag fart på röven. Det skulle ju lagas mat och strykas kläder för strax efter 18 ska jag var hos goa Ewa för att intaga lite drycker som man blir lite hoho. Sen kom jag ju på att jag måste byta i katternas lådor och hej och hå vad jag stressade.

När jag tittade ut genom fönstret i köket så ville jag bara dra ner persiennerna igen för nu har det kommit snö..igen! Kan inte den där skiten försvinna för gott? Kanske skickas ner till Afrika så barnen där kan få ha lite kul? För omväxlings skull menar jag. Det tycker jag, min åsikt är min åsikt, såärebara!

Ja då ska man ut och festa idag då, det har jag inte gjort sen nyårsafton och då var jag ju nästan nykter för att Ewa lagar så god mat som sen också är så mättsam att ölen inte går igenom den tarmen och ut heller inte ut i blodet då för att blodet var fullt med mat..eller hur det nu var.

Innan nyårsafton minns jag inte riktigt när jag festade. Men det ska  bli fasligt kul. Kanske dansa röven av sig på nåt hak någonstans. Vi får se.

Sitt inte uppe och vänta, vi hörs imorgon! 



Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

steg upp halvfyra i morse gör att få din rapport INNAN du går å lägger dig...

2012-01-22 @ 04:38:34
URL: http://jeanettish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback