Middagsdejt

Jag har jobbat idag japp men det är så tjötigt att skriva om det hele tin att jag väntade tills jag kom hem från Annelie.

Jag kom dit kl 18 och då var inte maten färdig, herregud liksom, maten ska stå på bordet när jag kommer på besök för bövelen! Eller näe, det gjorde inte så mycket, vi pratade och sen pratade vi mer. Sen var då maten färdig.

Fläskkotlett, potatis med svampsås. Jättegott verkligen, hon kan laga mat hon!

 

Det var länge sen jag var hemma hos Annelie nu, då hade hon bara en hund, Sigrid, i somras/höstas köpte hon en till, Morris. Jag kunde inte riktigt se skillnad på dom då eftersom Annelie låtit någon raka dom, Morris såg exakt ut som Sigrid men Sigrid är mer rakad nu, annars skiljer bara könsorganen.

 

Sigrid är hunden som ligger ner och Morris...ja det är den andra hunden då.

 

Annelie håller på att bli sjuk, därför sitter hon inlindad i en rosa/lila filt och hundarna dom var överallt där hon var typ. Ja när Morris inte slickade i mitt öra eller klängde lite varstans.

 

 

Här ligger Morris och nästan sover, han lägger sig där Annelie lägger honom, då kan det bli så här.

 

En mycket trevlig kväll med Annelie, hennes syster Sandra, Annelies son Anton och "Sveriges mästerkock". Sen var det dags att halka hem igen. Det börjar töa bort nu och det är så blött!

 

Vad har ni gjort hela dan då?

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Såg gott ut! :) Kom in till mig och tävla om du vill... http://www.mondoblog.se/headbang/2012/01/10/tavling-kom-och-var-med/



Ha en bra dag! ;)

2012-01-11 @ 09:58:16
URL: http://www.mondoblog.se/headbang
Postat av: jeanette sandelin

ja jag jobba ju inte dårå för att det gör man inte i Ed om man inte är född här...

gick mest runt å snyggade hela dagen igår - liksom idag me dårå :)

solsken från klarblå himmel och snön e väck.

köpt trosor. tittat på dammtussar - de kan faktiskt se ut som små konstverk.

snart blodpudding! det gillar jag.

kallas oxå radhusbiff.

billigt, blodigt å gott.

tjing lady//

2012-01-11 @ 13:17:58
URL: http://www.jeanettes.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback