Min teve funkar!

Sen alla dom däringa såpoperorna slutade så har jag knappt glott på tv. Jag slog på teven i onsdags och det var första gången sen uppsittardagen med min dotter. Varför jag slog på den just i onsdags? För att en liten goding sa till mig att slå på fyran och "The Voice"! Jag protesterade först för att det ska släpas med så mycket dit men hon bad mig så sött att jag fick flytta på mig.

Idag la jag mig där frivilligt och tittade på samma program, dock inte samma avsnitt utan ett annat (hur senil tror ni att jag är egentligen?!). Sen blev jag liggades där hela kvällen, på rygg i min soffa där det drar så satans kallt att istapparna var ett faktum på nästippen och mina tumvantar blev lite för besvärliga att hålla på med datorn med. Men det gick...eller också skojade jag bara om tumvantarna, ja precis, ni känner mig nu vid det här laget.

Förövrigt har jag nu duschat, bäddat rent i sängarna och ska snart krypa ner. Jag kommer sova så himla gött, ja så gött tills jag...vaknar. Nytvättade lakan luktar himmelskt...tills morgonen då dom luktar skit (läs möe luft i magen), så kan vi skriva!

Hoppas att ni har haft en förjävla underbar fredag och riktigt känt av ledigheten, om ni nu inte envisats med att ha ett jobb som ni får jobba alla årets timmar och dygn förstås, hur dumma är ni på en skala? Just kidding!

Sov gott, godmorgon, god förmiddag, god middag, god jul om du inte tittat in på ett år.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback