Mys med dottern

Ja då har dottern åkt hem, eller ja, hon skulle till grannstaden för att hämta hem pojkvännen. Hon var i alla fall mätt och belåten.


Chipslåda mina vänner! Ja det ser inte så aptitligt ut men det är snorgott! Hon tog två gånger och det gjorde...jag med, okej, det ÄR gott och äter man bara en gång så är det lika med sketäckligt, så kan vi säga!

 

Vill ni ha receptet så säg till, orkar inte skriva ut det nu. Vi tittade på "Sveriges mästerkock" och man förundras över hur folk kan veta vad som är i och att ser sen ser nästan likadant ut som det ska, jag hade inte gissat rätt på nåt. Jag är heller inte så bra på att laga mat men det funkar för mig, det är huvudsaken tycker jag.

 

Ja nu är onsdagen över för mig, godnatt gott folk!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback