Skål ta mig fan!

Ja då kom då dagen, dagen som man typ har längtat till sen i måndags då det blev bestämt. Ja precis, tvättstugan!
 
Jag har tvättat och tvättat men sen har jag även städat, vart och handlat med Ewa och städat lite mer. Tagit upp tvätten och sen duschade jag. Ja just det ja, jag får ju besök, det får vi inte glömma! Ragget från förrförra helgen kommer hit och ska vara här till i morgon är det tänkt. Vi ska äta gott, dricka lite gott och bara umgås.
 
Jag började med en cider.
 
 
Denna fick jag av dotterns sambo förra helgen, trodde typ han köpt den på svarta marknaden eller nåt, för det finns ju dom som gör sånt...har jag hört. Den var asgod så igår köpte jag EN sån, så det är den jag ska ha hela kvällen tänkte jag. Eller näe, har några öl också. Men det ska inte bly fylla, nej för bövelen. Så nu sitter jag här halvnaken och väntar på att hon ska dyka upp, som blir om ungefär 2 timmar. Ska bli så skojsigt så! Aldrig umgåtts nyktra förut, eller ja, mer än förrförra söndagen då men det var några timmar.
 
Men vet ni, ni får ha en underbar lördag så ska jag verkligen ha detsamma, ska vi bestämma det? Kanon! Hej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback