Det är mycket Zlatan nu!

Herregud, den här Zlatan. Han verkar vara överallt. Kanske inte han i egen hög (väldigt lång) person. Men häromdagen köpte en Facebookvän en hund som dom döpte till Zlatan. Söt hund men inte lika lång. Idag läste jag att Zlatan (den rätta) köpt en hel jävla ö där hjortar springer omkring i mängder och som man bara kan besöka med båt.

Nu läser jag att en dåre börjar prata med killar om Zlatan och fotboll, visar Zlatanfintar och när han kommer nära personerna som han inte känner passar han på att sno både mobiler och plånböcker. Sicken en va! Hur vore det om han snurrade runt som Tomas Brolin nån jävla gång??

Dåren har huserat i Stockholm men på samma sätt har det tydligen hänt i Göteborg så ha mobilen i kallingarna och ha trånga jeans så han inte kommer innanför! Det är mitt tips och ni vet ju att mina tips är fan heta!

Fotboll ja, jag har sett att folk både på Twitter och Facebook skrivit om fotboll hela dan. Asså måste ju fråga. Är det nån jävla fotbollscup på teve nu..korpens årliga? Ja jag har ingen aning, jag glor inte på fotboll. Hepp. Den dan tjejerna får spela nakna det är DÅ jag kommer sitta med en påse popcorn och ha ögon stora som pingpongbollar!






Kommentarer
Postat av: pezze

det e lite för mkt tjôt om Zlatan....

Jag vet inte vad jag ska tycka om honom.. så jag beslutar mig o inte bry mig.. jag tittar inte på fotboll/ishockey.. så...



o dessutom blir jag sur/förbannad/irriterad på att do mtar bort vissa programmer som jag tittar på o sen ersätta den med ngn jävla viktig sport.. suck...

kan dom inte ha alla sporter på en special kanal så vi alla andra icke-sportdiggare kan få titta på våran programmer/avsnitt i fred... eller hur?!?!?!

ha en nice kväll du!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback