Ja då var det adjö för den här gången

Ja dottern kom. Vi åkte till hennes lägenhet, hon tog med sig det hon inte fick plats med i bilen upp. Lite är kvar men det är mycket "äh, det köper jag nytt på IKEA däruppe". Resten tar jag med mig och har i mitt förråd så får hon ta med det nästa gång hon kommer ner...vilket i nuläget inte blir förrän i september. Jag kommer dock åka upp i mitten av juli. Jag kan inte vara utan henne SÅ jävla länge inte.

Hon hade varit vaken sen 6 imorse och somnade runt 00.30. Att köra en jävla massa mil på det är ju inte bra. Vi åkte hem till mig, jag lagade mat medan hon vilade (läs var inne på Facebook i mobilen). Vi åt och sen la hon sig och sov en timme. Sen var det dags att skjutsa henne till tåget i grannstaden men först åkte vi och sa hej då till en kompis till henne.

Hon gick på tåget, någon satt på hennes plats men hon satte sig någon annanstans. Det var inte fullt på det där tåget.

Bästa kortet på min dotter ever. Det är hennes huvud i den röda ringen.

 

Hennes sambo är i kväll med sina blivande jobbarkompisar plus föräldrarna till pojken han ska vara personlig assistent åt. Dom skulle ha..ja..skitkul. Min dotter kommer vara astrött eftersom det nu är över för hennes del. Allt som hon planerat i ett halvår rinner nu av henne. Imorgon får hon sova hur länge hon vill för på måndag börjar hon sitt sommarjobb på 10 veckor, en kvart från där hon bor. Röta kan man säga..RÖTA säger jag!

 

Själv får jag inte sova längre än till kl 6.30 imorgon då jag åker till Småland med syster och hennes sambo, ja då får jag köra till grannkommunen och hoppa in i deras bil, jag slipper att köra alltså, göttans. Jag får däremot köra på kvällen från grannkommunen hem och störta i säng för jag ska upp långt innan tuppen. Det känns lite som om den här helgen går sketmöe bort. Nästa däremot..DÅ ska jag njuta av HELA helgen!

 

 



Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Vilken snäll dotter du har :) Hon måste brås på sin mor!

2012-06-03 @ 19:37:25
URL: http://www.mondoblog.se/blabar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback