Blev lite längre

Idag skulle jag gå och leta reda på stället jag ska infinna mig på imorgon. Det är rätt skrattretande.

Det är alltså här jag ska vara

 

Det är det grå huset bakom det gula...som jag nu har fotat från mitt vardagsrumsfönster! Inte så jättelångt alltså eller vad säger ni?

 

Jag hade tagit på mig hörlurar och eftersom det bara tog 1 minut att gå ner dit så ville jag inte gå hem igen och uggla. Jag tog en längre promenad. Efter en bit hittade jag något som påminde mig om min gamla arbetsträning.

 

Nej det var inte folk jag ville sopa till där, eller i alla fall inte så många.

 

Jag gick och gick och gick. Till slut gick jag så långt att jag hamnade utanför murarna.

 

 

Nanananana, jag är utanför, det är inte ni, nanananana, håll er till lagen så går det bättre!

 

Sen gick jag vidare. Jag försökte hitta nåt kul att fota men folk i den här stan är så rediga att dom inte slänger skräp, roliga saker eller nåt annat...kul. Jag fick gå hem...lite fortare för det var nåt som tryckte på där bak!

 

Solen sken faktiskt, det ser inte fan så ut på bilderna men det gjorde det...i alla fall fläckvist, så kan vi säga!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Annika

Skönt med så nära, då kan du ju gå upp typ 5 min innan du börjar :)

2012-03-18 @ 13:23:19
URL: http://saljafakturor.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback