Då var det lördag!

Jag somnade runt 2 inatt, vaknade första gången runt 6 och tänkte, hell no att jag tänker gå upp så här tidigt, ögonen var som små ministreck, trött som ett as och såg för en stund framför mig hur jag somnar i soffan med en öl i näven direkt när gästerna kommit. Bra första intryck eller hur?! Och denna gång var det inte för att jag hade däckat, nej då, ren trötthet.

Jag gick upp för att rasta Doris och gick och lade mig igen. Vaknade kl 9 igen och fick väl vara nöjd med det då även om jag var minst lika skettrött. Jag hade kl 6 tagit av mig masken och det är ju alltid ett dåligt omen.

Nåja, idag blir det lite städ, sen kommer det folk runt 18.30 och 19.30 om nu dom två sista vid det senaste klockslaget hittar vill säga. GPS i mobilen? Nej för bövelen det finns ju kartor..eh ja precis, var inte modern då! Hon skulle ringa om hon inte hittade, perfekt.

Jag ska iväg och köpa lite öl sen, stryka den rosa sidenkjolen och den sketbruna manchesterblusen, allt måste vara perfekt så att säga.

Ja, hörs vi inte mer idag så hörs vi med all säkerhet imorgon med kort och annat.

Howdie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback