Goa Wiilow och jag

Ni vet ju att jag var ute förra helgen, ja jösses att jag var. Där träffade jag goa och söta Wiilow, ja hon heter faktiskt så numera, hon har bytt från Josefine till detta underbara namn och det passar henne så bra!

Hon har en rätt stor fotoblogg och fotona hon tar är så otroligt fina. Dock var det någon annan (minns faktiskt inte vem) som tog detta på oss. Jag såg att hon länkade min blogg i sin igår och nej jag har inte lika stor blogg som hennes men jag vill ju naturligtvis visa er hennes också. Hon är en underbart go och sympatisk person.

Här har vi då fylltrattarna Sune och Wiilow

 

Gå nu in och beundra hennes bilder så blir Wiilow glad!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej!



Så otroligt fint skrivit, nu blir jag mer tårögd. Tack fina Sune!



Fylltrattarna, hihi ;)Men kul vart det :)

2012-03-09 @ 19:05:51
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback