Här vare ägg!

Kl 10.15 i förmiddags hämtade min dotter och hennes pojkvän mig med bilen för att handla med mig.

Jag fick lite av en chock för nu hade dom gjort om hela Willys inuti. Jag som hade lärt mig vart allt var så går dom och gör om hela skiten. Förut så var det ett rum för frukt och grönt och en svinkall avdelning där kylvaror var. Nu..ja så är det inte längre och ingenting är det har varit. Det tog lite tid kan vi säga!

Jag skulle förövrigt vilja se hur stor den hönan är som ploppat ut den här.

Den var sketstor! Nästan så jag skulle kunna vika mig tredubbelt och be om att få bli skickad till andra sidan Atlanten, men det hade räckt att bli skickad till någon snygg flata någonstans.

 

Jag hittade även nåt som är skitbra att ha på skärtorsdagen.

 

 

Den kan jag sätta mig på och flyga till Blåkulla eller någon annanstans och aldrig mer komma tillbaka, det finns säkert dom som vill ha det så också.

 

Nu har jag både kyl och frys fulla med mat så det räcker åtminstone 2 veckor, göttans! Det var andra gången som jag träffade dotterns pojkvän och han är väldigt lätt att prata med, sen är han ju bara 10 år yngre än mig också. En bra kille hon har träffat!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sussie.O.

Tur att du påminner mig om att jag lär kolla hur kvasten ser ut efter förra årets kraschlandning. Vi syns på Blåkulla (om kvasten håller).

2012-03-28 @ 12:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback