Hon gör tyvärr programmet

Nu läste jag att Hanna Widerstedt har fått nog, att hon vill lämna Big Brother. Kanske för att hon märker att hon inte är mittpunkten därinne, för att hon tror att hon är den enda vettiga människan. Vad JAG tycker är rätt obetydligt men tack vare hennes sätt och uttryck verkar det vara det som ÄR årets Big Brother. Dom därinne kanske inte gillar henne men jag måste säga att jag störde mig lika mycket på Jessica som åkte ut i söndags, hon babblade ju i 180 HELA tiden!

TV4 har haft krismöte och vill inte släppa ut Hanna alls, tacka fan för det när många hotar att inte titta på BB mer sen om Hanna går ut. Men där är också beviset att det kanske fuskas med röstningen också.

Hanna må spela blåst, jag har ingen aning om hon är det på riktigt men hon driver ju igenom det på eget bevåg, hon bjuder på det. Vi får se om Hanna får sin vilja igenom eller om TV4 får som dom vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback