Inte ta ut något i förväg

Jag höll på Loreen i Melodifestivalen från den dagen då hon representerade den första gången, jag kände att fan den här är så vrålbra att jag får rysningar. Det får jag än idag och då lyssnar jag på den flera gånger om dagen och gjort sen det stod klart att hon vann.

Nu läser jag att Europa pratar om henne, pratar om henne som en väldigt stor och etablerad artist, att hon faktiskt har en bra chans att vinna hela skiten.

Det har kanske låtit så för flera av våra svenska bidrag men nu är det något annat säger Christer Björkman. Loreen är en stor snackis i Europa redan nu men vi ska inte gå händelserna i förväg men jag hoppas ju innerligt, ja VERKLIGEN att hon ska ta hem det hela!

Hon, låten och det hon gör på scenen är ovanligt och nu säger hon själv att hon ska fokusera på att peppa upp det hon gör ännu mer, jag tror fan det kommer bli magiskt. Jag tänker då inte göra ett skit annat än att sitta klistrad framför teven när Eurovisionfestivalen är, det är ett som är säkert!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback