Lovely

Sen jag köpte min mobil (nästan fick faktiskt) så har jag tagit ner appar, tagit bort appar, letat efter bra appar och raderat igen.

Jag ville ha en bra fotoapp, hittade väl ingen speciellt bra så men hittade nåt som heter Lovecamera. Det stod att man skulle sätta in kort på någon man har ett förhållande med, haft förhållande och sånt man vill minnas.

Nu är det ju så att jag vill inte ha hjärta runt någon av mina ex, inte en enda faktiskt och tror i och för sig inte det skulle vara uppskattat heller. Jag är så långt ifrån ett förhållande jag bara kan så det funkar ju inte heller liksom.

Jag älskar däremot mina katter och min blogg och dom är ju hos mig så..ja.

Gillar dock inte att det blir pixlar i korten

 

Nogger efter 511:e korten då jag hotade med att hon inte skulle få mat på en vecka om hon inte låg still

 

Iza däremot hånskrattade åt mig när jag sa att hon inte skulle få nån mat om hon inte låg still. "Den äter ju Nogger upp i alla fall!" Men hon låg still.

 

Vill ni ha likadan?

 

Vet inte hur det funkar, om det funkar till alla mobiler men appen heter alltså "Lovecamera".

 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag skulle bli otroligt glad om du gick in på min blogg och röstade på mig i länkarna i överta inlägget =)

2012-03-25 @ 22:14:30
URL: http://enresaellertva.blogg.se/
Postat av: Malin

Fina bilder på katterna! =)

2012-03-26 @ 12:54:05
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback