Mr Rabbit

Efter att ha varit inne och degat i flera timmar bestämde jag mig för att cykla till ICA och handla lite. Jag gick där och lullade omkring mest bara för att, hittade inte så mycket att handla, eller jag visste inte riktigt vad jag skulle ha då jag ska åka och storhandla på Willys med dottern imorgon förmiddag.

Jag hittade däremot nåt, trodde inte att ICA sålde sexleksaker, Mr Rabbit liksom!



3 överraskningar i en. Njutning, leksak och mer? Tänder den ciggen efteråt? Ja jag vet inte jag. Jag röker ju inte så det kan bara vara 2 överraskningar då.

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha han ser ju faktiskt ut att ha en cigg i handen, mr rabbit.

Jag undrar om han är lika skön som originalet.

Nej men usch


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback