Nu får det vara nog!

Då hade jag en sån där natt igen då jag hade svårt att somna, näsan var täppt, näsan rann, jag snöt mig och sen började det om. Jag låg och spelade WF med folk, jag spelade annat på mobilen, jag retade folk inne på en flatsida och sen somnade jag runt 3.

Idag klev jag bara upp för att rasta Doris (pinka) och sen gick jag och la mig igen. Där låg jag och smsade med en nyfunnen vän och hon tyckte att jag skulle upp och göra lite nytta. Sagt och gjort. Eftersom jag avbokade sanering av säng så fixade jag det själv, dock utan en dammsugare som man är tvungen att hosta upp 40 papp för!

Eftersom jag har två katter som fäller som fan så tog jag fram alla tillbehörigheter som finns till min vanliga dammsugare (kostade 700 för 10 år sen). Jag dammsög och oj vad jag dammsög, jag dammsög på sängen, madrasserna på sidorna och ja sen var det klart. Det finns några katthår kvar som sitter som berget på det där överdraget men det får va. Det tog mig en halvtimme och kostade mig bara en rygg som sa till, lite svett och inte så mycket mer, ha!

 

Jag orkar inte ligga och vara sjuk längre. Näsan rinner det gör den, jag nyser som fan men det är nog bara det som är felet med mig just nu.

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: den nyfunna vännen

Duktig kicka som lyssnade :D

2012-03-14 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback