Rocka röv!

På lördag ska jag ut och oj vad jag ska ut. Jag och kanske Josefines mamma ska ut och rocka röv till en rockabillygrupp och sen ska jag faktiskt träffa min nyfunne vän där. Japp det blir första gången, jag kommer la vara så nervös över att träffa henne att jag däckar redan kl 20 hemma. Näe då, bara jag får lite i mig så ska det nog gå bra och då menar jag inte att jag ska vara dyngrak.

Jag gick över till Second hand för att försöka hitta nåt att ta på mig på lördag. Jag hittade en sak.

Ja det är en sån där man ska ha upptill, sån där som trycker in allt fett i magen som sen visar sig tillsammans med brösten. Fan sicken bra idé! Men näe, det är ju inte jag. Vakten skulle väsa i mitt öra: "Du, transfestivalen är nästa helg" och det vill man ju inte vara med om, näe precis! Det får bli skjorta som vanligt alltså.

 

Idag har våren kommit, eller ja den har la vart här några dagar men nu känner man verkligen att den är här! JAAA lättklädda tjejer, äntligen!

 

Ja det var väl det.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback