Skettrött.nu

Imorse när jag vaknade mådde jag skitbra. Jag hoppade in i duschen och gick sen ut och gick, satte mig vid vattnet och njöt av tystnaden, förutom måsarnas skränande då. Solen sken och det brände redan då.

Gick hem och tittade på en film, som förövrigt var riktigt dålig men jag orkade inte göra annat än att titta.


Sen skulle jag sova lite men näe det gick inte. Nu är jag så trött att jag skulle kunna somna men då lär jag sova 2 timmar och sen vakna igen och inte kunna sova inatt istället, det suger ju rätt möe gethäck det tycker jag så jag ska vara vaken några timmar till och hoppas kunna gå och lägga mig runt 21. Detta är nackdelen dagen efter, tröttheten!

Jag orkade inte laga mat så jag tog en burk fiskbullar in till vardagsrummet och åt det som det var. Nomnomnom!




Kommentarer
Postat av: dendärJenny

hahaha.. Vi har käkat exakt samma idag, Willys fiskbullar i hummersås (direkt ur burk), o det var MUMS såhär "dagen efter" ;D Ha det gott, exet, o kram. =o)

2012-03-25 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback