Summering

Ja då är söndagen slut. Den har bestått i, sitta vid datorn, tittat på film, suttit vid datorn, legat med datorn i knät, diskat, lagat mat (potatisgratäng med fläskfilé), legat som en död padda i soffan efter den maten..naturligtvis med datorn på knäna, eller mer på magen då den var så full så den för en gång skull inte kanade ner.

Spelat Betapet en jävla massa, fumlat med mobilen och spelat Wordfeud. Tittat på teve, slog på Big Brother 22.18 och såg då att jag missat hela skiten. Hanna Widerstedt (hell yeah) är ute och hästballen Rodney Da Silva in, min dotter lär bli glad och följa BB slaviskt, vet dock inte om det är för det är en hästballe eller själva Rodney.

Jag har varit på ICA och köpt en glödlampa för att den hade gått sönder i lampan på bordet, när jag skulle tända den med den gamla och skulle sätta i den nya så lyste den gamla igen, spookey.

Ja det var väl allt för idag. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback