Tur man har barnasinnet kvar

Ja oj vad vi har lekt jag och Josefine. Vi har lekt mamma och barn, jag var barnet och att jag var sjuk och inte ville till dagis sa hon att det skiter hon i, jag SKULLE bara till dagis.

Vi satte oss även i bilen (mattan i hallen), hon satte fast mig i barnstolen och sen körde pappa, vem det var vet vi inte för det var inte hennes egen i alla fall, det bestämde hon när jag sa att pappa körde stolle. Vi åkte till Liseberg och där fick jag åka karusell själv och jag fick inte skrika för i karuseller är man tyst så det var bara att sitta där helt tyst medan det ilade i magen av farten och backarna.

Imorse tittade vi på barnprogram, att dom programmen var skit det tyckte nog bara jag, Josefine var helt inne i dom.

 

Sen blev det Trazan och Banarne, när "Olyckan" kom så kröp hon upp till mig.

 

 

Det var ju lite läskigt men efter ett tag så kunde hon le lite.

 

Sen gick vi till affären för att köpa lite lördagsgodis innan jag gick hem med henne. Hon tar hostmedicin och den glömde hon naturligtvis här hos mig men föräldrarna ska ut och åka sen och kommer då den här vägen för att hämta den. Snuttfian min. Så roligt att få ha henne ibland, det är då jag får leva ut mitt barnasinne ordentligt.

 

 


Kommentarer
Postat av: Nea

Haha, ååh, detta inlägget gjorde min dag!

2012-03-19 @ 21:23:09
URL: http://neapeah.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback