En av sex utvalda

Jag är på ett ställe som heter "Blogstart". Där kan alla som har blogg (jo det är sant) registrera sig. Man samlar poäng och klickar man på ett antal slumpade bloggar så kan det hända att man blir utvald. Det blev jag. Första nyhetsmailet nådde ut till över 12000 bloggar. Jag var en av sex som hade klickat på 150 bloggar varje dag i en vecka. Då lyfts man fram.


Att jag har en hbt-vänlig blogg betyder nog att jag inte bloggar så mycket om just hbt, jag är bara flata, det är väl enda skillnaden. Sen att jag lägger upp foton på pussande tjejer och delger er om folk jag tar hem är ju också hbt, eftersom vi båda är tjejer men det är ju naturligt i min värld.

Detta tyckte jag var roligt! Hoppas på fler besökare nu bara för det. Tack "Blogstart" för detta!


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad kul! :)

Grattis!

2012-05-06 @ 18:25:35
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback