ESC2012

God morgon!


Ja igår gjorde jag något som jag inte skulle göra i vanliga fall. Jag somnade 23.45 för att jag ville se ESC. Jag kommenterade både på Twitter och Facebook. Antagligen så roligt att Magnus Carlsson, ja ni vet han som var med i både Barbados och Alcazar började följa mig på Twitter!

Sen skrev han följande

 

Hur han kunde se min tweet vet jag inte men det var ju kul.

Sen såg jag även imorse att hans man Mats hade börjat följa mig, kul att han överlevde trots en köttbulle i halsen. Good for him liksom!

Det var en kul kväll för hela Twitter vimlade av ESC-tweets och alla hittade fel på varje låt, precis som det ska vara alltså. Men Loreen kom till final! Jag tvivlade aldrig på det men det var ju lite dumt att hon ändrade låten lite, den var kanon som den var! Och man såg att flera från andra länder hyllade henne så det går nog bra på lördag, lördagen då jag inte kan se det, DAMN!

Imorse var jag rätt pigg trots allt och snart ska jag iväg och ta reda efter 12 stycken norrmän i "det mäktiga huset". Får väl se hur det ser ut. Vädret var ju kanon så det blir väl till att leta i hela trädgården, på alla 3 våningar, i poolen och i bastun efter diverse saker man kanske inte vill se men gör det ändå.

 

Vi ses i eftermiddag gott folk!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback