Gå och lägg er!

Jag gick upp kl 5, var skittrött trots att jag gick och la mig tidigare än i förrgår. Gick faktiskt inte upp direkt utan kollade Twitter i mobilen först i några minuter. Folket där är uppe till tidigt på morgonen. I alla fall så gick jag upp till slut. 5.15 öppnade jag balkongdörren och strax efter hör jag: "Klipp klapp klipp klapp klipp klapp", kollade. Ja då är det två kvinnor som väldigt hurtigt går med stavar och pratar med varandra. Asså, vet dom ens vad klockan är? Har dom gått sen igår? Ger mig sjutton på att dom gick ut innan barnen vaknade och står så där äckligt pigga vid deras sängkanter och väcker dom med skönsång och luktar nydushade om en timme. Herregud, varför går man ut så tidigt?

Jag skulle inte ens komma på tanken att gå ut så tidigt, inte heller med stavar, inte hurtigt och jag skulle heller inte fråga en kompis om hon ville följa med. Jag har nog inte ens såna vänner som skulle hoppa på idén. Gå och lägg er för bövelen!

Ja idag är det tisdag, veckans längsta dag tycker jag, hoppas att jag har att göra hela dagen. Det är ett höghus till det vet jag sen..ja sen får vi se vad som hittas på för mig.

Går ni ut kl 5 på morgonen med stavar? Säg att ni inte är så äckligt hurtiga please!


Kommentarer
Postat av: Laura

Nope, jag är inte så äckligt hurtig! ;) Ville bli det men...nja... jag älskar att sova!

Ha en fin dag!



SV: Sune... Lena är inte min biologisk syster ;) Hon kan en aning svenska efter 1 års studier i Sthlm.

Vi växte upp tillsammans från 5 års ålder... jag är inte född i Sverige och hon inte på Irland :)

2012-05-08 @ 11:48:28
URL: http://dreamsaboutlife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback