Heltslut.nu

Var ju inga problem att gå upp kl 5 imorse. Jag har haft att göra mest hela dagen. Stor fest väntar ikväll och det har legat över folk sen i tisdags (tror jag) och idag kommer resten. Ett stort partytält är rest och det ska då få plats 90 pers i det.

Så här ser det ut utanför. Här har jag gått en mil och slängt sopor eller nåt sånt.

 

3 våningar och jag kan säga så här, efter att ha varit ute i pissregnet och gått in i matsalen från partytältet (jag och en jobbarkompis fixade pappersdukarna till dom sketlånga långborden) kan jag säga att parketten i matsalen kommer inte vara så fin, om dom nu inte går runt och in från framsidan då. Jaja det skiter dom i, vi som börjar kl 5 imorgon bitti kommer ha att göra. Alla kylskåp är fyllda med öl och vin. Jag antar att alla kommer vara urdruckna. Nåja, jag har helg sen så det är bara att slita från morgon till middag sen stupar jag i säng i några timmar.

 

Idag har det varit kul, det har flutit på bra med frukost, borttagning av frukost och kaffe.

 

Sen var det dukning till lunchen som bestod av lasagne. Vi lagar inte, det är catering och vi bara fixar fram det och lite annat. En halvtimme ska allt tas bort och kaffe ska göras till eftermiddagen..igen liksom. Kaffe är tydligen det som folket lever på..och Loca!

 

Nåja, höjdarna trivs nog för dom återkommer. Jag är helt slut, jag har ont överallt, är skittrött och det kommer bli en tidig kväll igen för att orka upp i ottan. Men jag trivs som fan på det där stället!

 

Ha en göttans kväll så bloggar jag mer imorgon. Ha det!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback