Ny energi!

Ja jösses vicken lång dag det blev på stan idag då! Jag och Ewa skulle bara till stan och lämna papper och kolla på skor. Hoho jaja.

Först hämtade jag ett paket från Buzzador på en mack.

Jag är en Buzzador (det står i ett häfte att jag ska säga det) och då får man testa på massa saker och sen ge bort för att dom i sin tur ska köpa i affären. Påsarna längst fram är det jag ska ge bort, resten ska jag ha själv! Fattar ni eller? JÄVLAR vad jag kan skita ner mina kläder nu, jag kan rulla mig i bajs, nyklippt gräs, lerpölar, dricka vin och hälla utanför, äta choklad och smeta in hela mig i det och sen ba TADAAAA Vanish, lita på rosa!

 

Sen gick jag och Ewa på stan då. Jag lämnade ett papper på soc, det tog 1 minut sen skulle Ewa kolla på skor, hon köpte fina lite högklackade skor, jag köpte dessa.

 

Ja jag tänkte ha dom på min nästa dejt, när det blir vet ingen fan.

 

Sen skulle hon ha nåt i klädväg också. Fina saker. Själv tänkte jag lite på dejten och tänkte att..ska jag få ligga så ska jag ha nåt fint under. Så det blev detta.

 

 

Dom byxorna och trosorna som hänger bredvid? Det blir väl nice? Får jag ligga nu? Det tror jag också!

 

Sen trodde jag att vi skulle gå hem men nej då, då fick Ewa för sig att hon ville klippa sig. In på en frisörsalong och fråga om det fanns några tider. 25 minuter senare fanns det och så länge gick vi till en sportaffär och köpte solglasögon..ja hon alltså. Sen gick hon och klippte sig, jag gick en stund till ICA, tillbaka till frisören och där satt jag och twittrade.

 

Där träffade jag på en kollega på mitt fd arbete, ja där jag nu ska få provanställning då. Då sa hon att jag ska på kurs imorgon kl 9, det visste jag ju, eller ja, inte tiden för den skulle chefen ringa till mig om i måndags, samtalet uteblev. Jag pratade med honom i morse och då sa han inget om tiden eller inte om kursen över huvudtaget faktiskt. Men som sagt, imorgon ska jag på kurs i grannstaden. Jag ska köra själv, utan bil, ja utan egen bil då..för det har jag ingen. Får se om jag hittar dit, det får bli att ta med en brun papperspåse att andas i på vägen, eller göra nr 2 i för att jag stressar så inombords. Gäller bara att jag inte andas i den efter det.

 

I alla fall så var Ewa klar, jättefin i håret och då ville hon bjuda på pizza!

 

Under all kebabsås finns det massa gott. Sparris tex. Man får tänka sig för när man kan äta sparris förstår ni. För ska du ha en dejt samma kväll eller kvällen efter och du hade tänkt att få ligga så ..ja då ska du INTE äta sparris för då luktar nederdelen av underkroppen peck, riktigt illa. Nu vet ni ifall ni inte visste det innan.

 

Nu är jag så mätt så nu ska jag inte äta förrän nästa gång! Hepp!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback