Oplanerat

Jag fick ett sms av Ewa: "Du känner inte för att gå ut och ta en öl sen eller?". Jag som hade tvättstugan och tänkte ha den till kl 22 skrev just det tillbaka.

Sen tänkte jag ..äh va fan så jag ringde upp. Då visade det sig att hon hade öl hemma så jag fixade till mig och gick dit.

Vi hade kul, vi gick ut, det var nästan inget folk så vi gick och käkade pizza och gick sen hem. När vi stod utanför Ewa och pratade så kom det en liten mus. Mus som mus liksom.

Musen ser ut att vara stor nu men det var den inte, skitsöt!

 

Eftersom vi inte drack så mycket så mår jag skitbra idag. Solen skiner och det är sista dagen på tävlingen idag så jag ber er en sista gång..RÖSTA för bövelen! Det skulle betyda så mycket för så många, vi är flera som kämpat i flera veckor men den här tävlingen så gör både mig och andra glada genom att rösta. Jag är er evigt tacksam för det. Tack så mycket! HÄR röstar du.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback