Thai thai thai!

Ja då fick man bjuda ungdomarna på middag då. När vi kom dit så fick vi välja precis var vi ville sitta, kan ha att göra med att vi var dom enda där. Vi tog ett bord vid fönstret.

Det tog lite tid för oss att bestämma maten, under tiden tog jag kort på dom.

Vi tog alla isvatten och det var ju....gott.

 

Detta åt jag.

 

Biff med currysås, vattenkastanjer, lök och annat starkt. Det var gott. Ungdomarna tog...äh dom tog något annat.

 

Det var trevligt att få några timmar med dom. Pojkvännen följde med upp till mig och fick låna en kattbur till sin egen katt Sören som han ska hämta i sin hemstad imorgon bitti för han ska få följa med upp. Hoppas att det går bra och att han inte studsar mellan väggarna (2 cm).

 

Joråsåatte..på lördag kommer dottern tillbaka för att städa sin bil, hälsa på mor och lite annat löst folk, sen ses vi nog inte förrän i mitten av juli, hoppas veckorna går fort!

 

Nu är det dags att sova för imorgon ska jag se anständig ut bland folk som knapprar på sina datorer, hoppas jag inte spiller ut en kopp kaffe över tangentbordet bara, ja inte mitt kaffe då för jag dricker ju inte det.

 

Sov gott när det blir dags!

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Mysig bild blev det ju också :)



Blev dessutom hungrig nu när jag såg din mat dumma dig ;)

2012-05-31 @ 12:10:52
URL: http://www.mondoblog.se/blabar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback