Uppe!

Gud så svårt det var att somna i rätt tid inatt, jag som brukar somna både 1,2 och 3. Men det gick, någongång efter midnatt somnade jag, vaknade runt 4 av att Nogger hade attackerat en tidning så när jag kom upp så var det små små tidningsbitar över hela hallen, helt underbart..eller inte.

Kl 6 vaknade jag med ett ryck igen och då var det alarmet, det fanns att välja mellan melodi, röst och melodi + röst. Tur jag bara tog melodi för hade det börjat väsa i örat på mig att jag typ skulle gå upp så hade jag fan trott att jag var på krogen inatt och fått med mig nån hem jag inte mindes att jag tog hem.

In i duschen och sen fixa håret. Så nu sitter jag här i lugn och ro.

Ute skiner solen och måsarna skränar. Så jävla synd att man ska sitta inne på en kurs hela dan då. "Hur man lär ut lokalvård". Ja det kan man väl inte göra ute antar jag. Hoppas det blir många pauser så man kan njuta av det fina vädret.

Hoppas ni får en helt underbar dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback