We dit it!

Jag brukar ju gå och lägga mig runt 21, nu var det ju flera timmar kvar tills tävlingen skulle ta slut och jag kunde bara inte somna. Det var både Facebook och Twitterstorm. Jag och flera på båda ställena hetsade alla våra vänner till att rösta och vi smittade flera.

Vi gick om hus nummer 5 med massor av röster medan det där huset fick EN röst, det var nog dom själva som röstade. Nu imorse när jag vaknade så gick jag in på Beckers med mobilen och såg då att JÄVLAR vad vi hade kört ifrån. Jodå, vi var till och nosade i röven på hus nr 4.

Har sett att flera av er mina underbara läsare har röstat, kan bara säga TACK! Tillsammans är vi grymma!

Nu ska Beckers välja ut 3 av dessa 5 som dom tycker är i stort behov av en ommålning. Den 25:e får dom ett mail om hur det gick. 1:an får både färg och hjälp med att måla om det. 2:an och 3:an får presentkort på färg.

Vet dock inte om föräldrarna vet om detta eller om dom ska överraskas den dagen det står klart om dom har vunnit, vilken jävla present att ge bort va? Herregud.

Ja i alla fall. Jag älskar att hjälpa andra, jag älskar att se glädjen hos andra tack vare mig. Jag ger hellre än att ta. Att vara en skitstövel ligger inte för mig. Nu vet ni!

Återigen, TACK!

Jag somnade 22.40 och vaknade av larmet. Jag har nog fan inte vaknat nåt inatt. Ny vecka, nya möjligheter, ny arbetsvecka framför allt! Love it!

Hoppas att ni får en helt underbar dag och att solen skiner på er HELA dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback