Fredag!

Ja då var det helg igen då. Den här veckan bara flög, visst gjorde den det? Kan ha med att göra att jag var ledig i måndags men det är rätt gött att det är helg i alla fall.
 
Denna dag på jobbet flög också. Oj...vad den flög.
 
Vi packade, jobbade, åkte till kontoret, slängde in moppar och microdukar i tvättmaskinerna, packade om, åkte till nästa ställe, jobbade, åkte till kontoret, slängde diverse i maskinerna, packade om och åkte till sista stället. Det har flutit på bra måste jag säga och jag är SÅ glad över att ha fått de kollegor jag har. Vi har kul, vi är samspelta och vi trivs med varann! 
 
När jag kom hem kastade jag av mig kläderna och kröp ner i sängen och sov 1.5 timme. Det var enormt skönt.
 
Om en stund ska jag iväg till en kompis och äta tacos, dricka öl och tjöta järnet! Om hon inte somnar förstås. Då får jag väl tjöta själv då!
 
Ha en enormt underbar fredag alla läsare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback