Nu får det vara bra

Igår blev det lite fest igen. Det gick segt men när tredje personen kom blev det party. Var meningen att vi skulle ut men det blev aldrig så. Vi förfestade, dansade, spelade Geni och hade oss.
 
Sen vet jag inte riktigt vad som hände. Två av oss gick hem i alla fall. Somnade runt 5.30 och vaknade 9.30. Nu är man helt slut i både kropp och ögon. Blir nog en tidig kväll.
 
Jag känner att det har blivit för mycket festande så jag har bestämt mig för att nästa helg ska vara helt vit, den ska jag tillbringa hemma i lugn och ro. Kanske får kaffebesök på söndagen annars blir det nog soffan framför teven hela helgen. Minns inte när jag hade en sån helg så nu längtar jag lite efter den.
 
Imorgon är det jobb igen. Den där måndagen kommer nästan för snabbt tycker jag men det funkar det också.
 
Hoppas att ni haft en bra lördag och söndag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback