Nyfiken.nu

Ni vet ju sen förut att jag sällan kan gå förbi godishyllor med nytt godis utan att stoppa ner det i min korg eller kundvagn va? Precis, därför kunde jag inte motstå detta idag på Netto.
 
 
 
Det är inte så jättestark smak av pepparkakor men den känns! Den är supergod så är du lika nyfiken som jag så köp en sån här påse och njut. Ja om ni gillar Dumle och pepparkakor vill säga.
 
Jag har inte bakat pepparkakor på flera år och kommer inte att göra det i år heller, har slängt alla mina formar, det är väl det jag ska skylla på eller också kan jag skylla på att jag inte...ja att jag inte vill.
 
Idag vaknade jag innan klockan ringde, kände mig ovanligt utvilad, tog mobilen för att kolla klockan. Det var då jag upptäckte att den inte startade, den var urladdad! Vad i helvete?! Så lite batteri hade jag inte kvar på kvällen när jag skulle sova. Klockhelvetet stod på 5.36 och jag fick panik! Jag såg lite ut som killen i "Ensam hemma" när han upptäcker att hans föräldrar glömt honom hemma. Bussen skulle gå om en halvtimme och jag skulle leta efter busskorthelvetet också, det gjorde jag, hittade det inte så jag fick ännu mer panik. Smsade en kollega och frågade om hon kunde hämta mig och det kunde hon. Puh, då fick jag lite mer tid på mig men det där satt i flera timmar. Men dagen blev bra ändå.
 
Har ni haft en bra dag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för dagens tips! Blir en liten utfärdd till Hemköp på lunchen tror jag... :)

Svar: Varsågod :) berätta gärna vad du tyckte!
tillganglig.blogg.se

2012-11-23 @ 11:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback